2010. március 3., szerda

Barátnőm papírtáska mániás. Mondhatni, reklámtáska őrült, bár ilyet nem illik férfiembernek mondani hölgyére :)

Na persze, nem akármilyen papírtáska váltja ki belőle a szenvedélyes birtoklási vágyat, csak az igazán szép, igényes, általában fóliázott felületű reklámtáska modellek láttán tör elő belőle a “meglátni és megszerezni” ösztön. Érdekes, én vele vagyok így, újra meg újra :P

Szóval a minap is, midőn hősiesen elkísértem egy plázába őt ruhát és parfümöt vásárolni (jaj, hogy képesek a nők órákig shoppingolni?!), megtörtént az ominózus eset: a kozmetikumok és parfümök árusítására szakosodott boltban ránézett egy papírtáska, és ő menten beleszeretett a szép sárga szemeibe. Komolyan sárga szemei voltak, mivel a reklámtáska oldalán lévő jól megtervezett reklámgrafika egy párducot ábrázolt, amint egy női kéz pihen a fején.(Ez a reklámgrafika egy gyilkos dolog…)

papírtáska A milliónyi parfüm végigszaglászása és velem való szagoltatása után tündérem megvette az elsőt, és boldog mosollyal várta, hogy a parfüm az áhított reklámtáskába kerüljön. Várhatta, nem került, mert mint kiderült, a vásárlás értékétől függően osztogattak olyan reklámtáskákat, és a jázmin illatú jácint illatú parfüm épp a limit alatt volt.
Nem volt mese, odamentünk a kozmetikumok polcához, és a ménkű sok pacsmag közül választott egy testápolót még. Örülhettem, hogy nem vette észre a kozmetikumok polcával szemközti smink és pipere arzenált.
Na, vissza a pénztárhoz, a vágyva-vágyott papírtáska végre az övé lett, mehettünk.

Mivel már régóta terveztem, hogy lecserélem a mobiltelefonomat, bementünk egy mobiltelefon szaküzletbe, hogy megnézzük a kínálatot és az árakat.
Hamarosan találtam is egy mobiltelefon készüléket, ami tudásban és árban megfelelt az elképzeléseimnek, így megvettem az akciós ketyerét és leadtam a régi mobiltelefonomat.
Az eladó az új mobilt természetesen egy újabb papírtáskában adta át a papírokkal és a töltővel együtt, amire barátnőm már a hazafelé úton lecsapott és elkunyizta, mert szerinte pont megfelelő méretű, hogy abban hordja a kaját magával a melóhelyére… Szerintem meg egyszerűen tetszik neki a reklámgrafika: a vakító fehér fogakkal vigyorgó, telefonálós pasi képe.

Most legyek féltékeny egy reklámtáskára?!