2009. augusztus 17., hétfő

Hétvégén ismét jártam a Verseny utcai mindenes piacon, és szerettem volna katonai gatyát venni. Konkrétan nem találtam olyat, ami tetszett, viszont annál több munkaruha és overall volt egy-két pultnál. Igaz, munkaruhára most nincs szükségem, mert utcai ruhában dolgozom és jelenleg nincsen kertem, ahol valóban használhatnék is munkaruhát, mint a régi, szép időkben (és régi szép szakmai gyakorlatokon).

A másik keresett "cikk" a bakancs volt, na de abból már jóval válogatósabb vagyok, és nem valószínű, hogy piacon fogok venni bakancsot. Jelenleg vagy túrázásra, vagy utcai célra használható bancsot keresek - ilyesmit aztán végképp nem találtam. De nem is baj, ez a piac sokkal inkább a dvd-k és könyvek terepe, mint a bakancsoké.

Női bakancsok - már csak munkaruhához hordható, nem utcai bakancsok

Bakancs, védőcipő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, köss belém!