2010. június 7., hétfő

Lássuk csak, mi minden kell egy átlagos pesti irodához?

Először is, célszerű egy kiadó iroda Budapest területén (bérelni olcsóbb, mint megvenni). A kiadó irodák Budapesten két főbb csoportba sorolhatóak: az egyik a drága, csili-vili irodaházban lévő verzió, a másik a jóval olcsóbb, viszont általában kevésbé felszerelt iroda típus.irodabútor Ha ez megvan, jöhet az irodabútor kiválasztása. A megfelelő irodabútor a funkcionalitás mellett kényelmes is, mind a dolgozók, mind a vezetőség, mind pedig az ügyfelek számára. Az asztal, a szekrény, az eszköztartók mind fontos részei az irodabútornak, de a legfontosabb mégis talán az irodaszék, amelyen a dolgozók átlagosan napi nyolc órát töltenek. A gerinc számára nem mindegy, milyen az irodaszék kialakítása, kellően támasztja-e a derekat.

Az iroda működtetéséhez az alapítási-jogi macerákon kívül szükség lesz egy bélyegzőre, amit célszerű már a legelején megcsináltatni, hiszen az iroda bérletkor is már kellhet. A bélyegző készítés manapság gyorsan és olcsón megoldható, és a hagyományos mellett lehet dátum bélyegzőt, aláírás bélyegzőt, dekorbélyegzőt is készíttetni.

Ahol sokat jövünk-megyünk, ott bizony kosz képződik, tehát az iroda takarítás kérdését is meg kell oldani valahogy. Szerencsére számos, iroda takarítás profilú cég szolgáltatásai közül lehet válogatni, de ügyelni kell a megbízható, referenciákkal rendelkező partner kiválasztására.